Meediaplaan



Hei, siin mina Mia. Ühel koondusel tutvustas mulle meie rühmavanem Pille ideed teha
kodutütardele Instagrami leht, kuhu postitada pilte ja lühivideoid meie tegemistest. Mullegi
tundus idee tore ja asjalik, seega paar päeva hiljem oli meil päris enda Instagram valmis.
Kuna kontot hoian ülal mina, siis räägin teile, kuidas see mul siiamaani on edenenud.
Konto tegin ma 18. veebruaril, päev enne Sõbrapäeva laagrit.
Algselt oli plaanis teha laagris kokku 7-8 postitust: koolitusest, isamaalisest piknikust ja niisama
tegemistest. Piltide allalaadimine ja postitamine võtsid palju rohkem aega kui arvasin, seega
tegin laagris kokku 5 postitust. Kahjuks rohkemat ei jõudnud, kuna soovisin koolitusest ja
muudest lõbusatest tegevustest osa võtta.
Kõige rohkem võttis aega piltide liigutamine kaamerast arvutisse. Samuti oli väike mure alguses
lipu heiskamise videoga. Nimelt polnud kuulda hümni, mis taustal mängis ning oli ka muud
sahinat. Video sain kiiresti paremaks, kui monteerisin videol sahina ära ja panin selle asemele
hümni. Lõpptulemusega olin ma rahul. Mulle väga meeldib käia pildistamas ning olen ise ammu soovinud teha meediaplaane ning

sotsiaalmeedia lehtesid ülal hoida, seega mulle väga meeldib mu ülesanne.


Kommentaarid