Neljanda järgu matk

 Hei, siin mina Mia, täna räägin teile, kuidas kulges mu matk, mille pidin tegema seoses neljanda järguga. Matkasin 23. detsembril, teel oli kaasas mu hea sõber.



Ülesandeks oli teha päevane matk ning endale matkaks kokku panna toidumenüü.


Toiduks võtsin kaasa pähkleid, 3 banaani ja 3 Corny batooni. Joogiks vett ja mahla.


Hommikul ärkasin umbes kell 8, sõin putru ja panin oma toidu ja joogi seljakotti. 


Oma teekonda alustasin veidi enne kella üheksat. 


Otsustasin alguses matkata oma kodust Paldiskisse, mis tuleb kokku 40 km kanti. 


Kahjuks umbes 15 km peal hakkasid mul jalad tunda andma, kuna mul olid jalas sokid, mis on mulle natuke suured. Imestasin väga, kui sokkide õmblused olid varvastele suured ja valusad vesivillid hõõrunud. Enne matka olin ma ka jalad kinni teipinud, et ville ei tuleks. Tundub, et see ei aidanud :D. 


Lõpuks matkasin kodust Keila-Joani, kokku 20 km. Aega läks 4 tundi. Tagasi koju sõitsin bussiga. 


Kogu matka oli mul tuju väga hea, kuigi viimased kilomeetrid kulgesid villide pärast aeglaselt. 


Ilm oli ka super hea, ei olnud liiga külm ning hommikul sadas päris palju lund. 



Kuna ma ei matkanud kogu teekonda, siis jäi mul ka toitu üle. Sõin ära 1 batooni ja 2 banaani ning jõin kokku umbes liitri mahla, energiaks piisas sellest hästi.


Kommentaarid