Vabatahtlik IRONMAN´il


Laupäev 3 august 2019 .
Varahommik juba kella 7 ks olime (enamus) oma punktides. Mina sattusin keila-joale toidlustajate punkti. Panime asjad valmis ja jagasime inimesi igale poole . Mina hakkasin tegema spordijooke ja valasime pudelitesse. Chris aga hakkas jagama ratturitele energiageele ja batoone. Mina kahjuks olin selle jaoks liiga väike. Kuid abi oli minust siiski. Meie punktis oli kuskil 30 inimest ja meie ülessandeks oli jagada vett, süüa( banaan, apelsin ja hapukurk) energiabatoone/geele ja ka spordijooke. Esimene rattur möödus meist hommikul 8,21 ja tema ei võtnud midagi. Kuid peale seda hakkasid paljud juba kohale jõudma. Meie päev möödus töesti kiirest. Meie noortest olid paljud ka vabatahtlikuks Marcus, Kuido,Gelli ja Karmen. Nemad on need keda mina tean kes osalesid kuid kahjuks teistes kohtades .  Mõne käest olen teada saanud et neile see üritus meeldis mulle muidugi ka ja ma juba ootan järgmist aastat et uuesti osaleda.



Pühapäev 4 august
Toimus Clubis Amigo järelpidu vabatahtlikele. Kohal olid Kuido,Karmen ja Katrin. Seal toimus väike loosimine iga üks sai loosi numbri . neid oli palju. Isegi Katrin võitis väikese kinkekoti( kaerahelbed, värska vesi,magnet,pastakas ja küpsised). Muidugi esines neile ka Greete Paia oma lugudega. Hiljem sai ka teha pilti koos Greetega. Muidugi kasutasime selle võimaluse ka ilusti ära. Oli inimesi kes ka nautisid olemist nii istudes kuulates kui ka tantsides. Selline ametlik osa kestis 18,00-21,00 ja need kes tantsida soovisid siis neile oli avatud see kella 00,00 ni. Kuid enamus läksid varem ära kuna järgmisel päeval oli vaja paljudel tööle minna.  Muidu oli õhtu ikka väga huvitav ja lõbus. Kus juures tänati paljuski ka vabatahtlikke nende vaeva eest see andis meile ka sellist tunnet et me same olla suureks abiks väiksemates asjades. Selleks on vaid vaja soovi tegeleda ja aidata.

Eleanora Lanina ja Kuido Vainküla

Kommentaarid