Suur SuveLaager Ühes Paadis

Laager toimus 9-12 juuli 2019 Saaremaal karujärvel
 Esimene päev algas meil sellega et me läkisme  asjadega (laagrivarustus) malevasse , istusime bussile ja  seltskond hakkas liikuma Saaremaale kus  laager toimubki.
Bussis oli  päris vahva saime suhelda kui ka mängida. Kuigi kell oli päris varane kuid see ei seganud meil lõbusad olla. Saime praamiga natukene sõita, kuskil 20 minutiga  jõudus kiirest kohale. Karjujärvele  laagripaika saabusime  12 paiku.

Bussist tulles väja võtsime oma asjad ja viisime nad meile mõeldud telkimisalale. Küllaltki kiiresti jõudis aeg kätte rivistumiseks. Lõpetades rivistuse läksime tagasi telkimisalale et panna üles meie telk kus me ööbime.
Olid mitmemed erinevad rahvused meil seal koos: poolakad , leedukad ja muidugi meie, eestlased. Päev  möödus päris kiiresti , ei pannudki tähele kui juba oli aeg sööma minna. Peale sööki toimus  õhtune rivistus kus räägiti  toimuvatest asjades ja tegevustest.  Tegevuses ei pannudki tähele kui oli juba öörahu aeg kätte jõudnud.
Teine hommik algas kiirelt. Kõigil oli hea tuju kuid minu oma kadus natukeseks ajaks ära sest  mul oli öössel külm seega  olin veidi aeg pahur, Hommikused protseduurid, võimlemised ning söömine said kiiresti läbi. Sel päeval tomus  palju erinevaid töötubasid ja  kõik need olid mereteemalised. Kaasa arvatud ka orjenteerumine( mis oli kohati väga põnev kuid ka natukene hirmus) kus meil anti kätte kaart ja selle järgi liikusime. Üldiselt päev möödus ka väga kiirelt .

Kolmas päev algas super hästi .
 Kogu meie laager jagati ära ning pooled läksid alguses ekskursioonile ja teised jäid töötubadesse. Külastasime ekskursiooni ajal ka kirikut mis oli ilus ja tundus vana ja teistesse kaunitesse kohtadesse( olin ärevil seega ei suutnud täpselt meelde jätta kõike). Kõik kohad olid ilusad ja kaunid. Tagasi jõudes laagriplatsile hakkasid meil töötoad ja teised läksid ekskursioonile. Niisamuti seegi päev oli varsti õhtusse läinud.
Viimane ehk neljas päev algas tavapäraselt kuid oli ka huvitavaid tegemisi enne tagasi sõitu koju. Mängiti võistkonnamänge . Harju-tüdrukud olid koos poolakatega. Mina sain samuti kasutada oma oskust natukene tõlkida neile ja samuti olla kohati vahendaja rollis omadele.. Laager oli väga vahva ning samuti arendav. Kogu laagrimeeskond oli väga toimekas midagi ega kedagi ei kaotatud ära ning söödeti ka korralikult ning meditsiiniliselt olid meil ainult kriimud mis sai ka kiirelt leevendust.
Mulle väga meeldis ja loodan et ikka saan veelgi osaleda sellistes laagrites.