Intervjuu Angelika Narisega


Angelikale meeldivad oranz värv ja Kodutütred.

  Keila Kodutütarde laagris käis külaline kes pakkus kommi ja jagas meiega lõunasööki.
Külaline , keda iga Kodutütar teab ning kui ei ole just ise kohtunud , siis tunneb pildilt ära ja oskab öelda nime une pealt.
Angelika Naris, Kodutütarde peavanem aastani 2018.
Kodutütardel oli ette valmistatud hulga küsimusi millele Angelika ka kõigile vastas.
 Toome siinkohal ära nii küsimused kui vastused.

#  Kas Sulle meeldis olla peavanem?
¤  Jah väga meeldis sest sain kohtuda paljude erinevate inimestega  ja teha väga erinevaid asju.
# Mis Sulle peavanamekas olemise juures kõige rohkem meeldis?
¤  Kõige rohkem meeldisid kohtumised kus sain kokku erinevate juhtidega .Noortejuhte on palju ja nad tulevad oma vabast tahtest seda tööd tegema. Juhid on rõõmsad ja teotahtelised ning neilt saab energiat juurde.
# Miks Sa ameti maha panid?
 ¤ Tegin seda tööd pikka aega ja tundsin et nüüd oleks aeg anda võimalus ka teistele ja ise teha midagi muud.
# Kas sul oli väiksena lemmik-kaisukas?
¤  Jah mul oli hall kaisukaru. Isegi praegu on mul üks pruun mõmmik keda ma küll kaissu ei võta aga kes mul alles on ja kes mind vahel lohutab kui vaja.
Mul on ka lapselaps ja tema sai minult suure suure karvase mõmmi.Nii suure mis üldse voodisse ei mahugi. Nii et ma arvan et mõmmikud on need kaisukad, mis mulle on  omased.
#  Kas Sul on mõni lemmikloom?
¤ Ei ole lemmiklooma ega ei ole ka kunagi olnud sest elasin lapsena ja elan ka praegu Mustamäel.
Aga minu õde kolis hiljuti oma majja ja tal on nii palju lemmikloomi et jagub ka mulle. Minu õel on 7 tuhkrut, 2 karvutut rotti, 2 karvutut koera ja 4 toy terjerit.
# Kas Sulle meeldivad vabatahtlikud organisatsioonid?
¤ Väga meeldivad.Just nende inimeste pärast kes teevad kasulikku tööd oma vabast ajast.
# Kas Sa tahaksid endale lemmiklooma?
¤ Jah ma olen mõelnud et mul võiks olla koer.Spanjel. Selline lokkis kõrvade ja nunnu näoga.
#  Kas ananass käib pizza peale?
¤  Jah muidugi ! Ma olen muidu väga kehva sööja ja paljusid asju üldse ei söö.Näiteks ei meeldi mulle kui pizza peal on ketchup aga kui teha ilma ketchupita pizzat, siis seal peal peaks kohe kindlasti olema ananass.
# Kas Sul on õde või venda?
¤ Mul on üks õde, ta on minust 12 a noorem. Kui tema sündis siis paljud arvasid et hoopis minu tütar on.
#  Kas Sulle meeldivad Kodutütred?
¤ Mulle väga meeldivad Kodutütred.Nad on maailma kõige ägedamad tüdrukud.Nad ei jää millegagi jänni , nad oskavad olla tõsised , kanda pidulikku vormi ja eeskujulikult käituda aga nad oskavad ka teha nalja ja isegi lollusi. Põhiline on see et nad on julged ja proovivad kõike.
# Mis on Sinu lemmikvärv ?
¤ Minu lemmikvärv on oranz. Se on nii rõõmus nagu päike.Mul on köök ka oranzi värvi.
# Kas Sa oled olnud ise kodutütar või pioneer?
 ¤ Kodutütar ma olla ei saanud sest ajad olid teistsugused aga ma olin pioneer nagu sel ajal kõik aktiivsed lapsed. Pioneerilaagris ma käinud ei ole sest tegin kooli ajal hoopis sporti ja olin kogu aeg spordilaagris. Mängisisn korvpalli. See on kõige parem sport sest seda saab teha koos teistega.
# Kes Su pinginaaber koolis oli?
¤ Minu pinginaabri nimi oli Ülle.
# Kui vanalt Sa armusid esimest korda?
¤ Esimest korda ma armusin lasteaias.
Oli üks poiss Riho ja me olime mõlemad teineteisesse armunud ja plaanisime teha pulmad. Mul oli ilus tüllist alusseelikuga kleit ja sellest pidi saama loor. Kui kasvata asjast teada sai siis ta ei riielnud vaid võttis meid ette ja seletas et see ikka ei sobi ja pole võimalik  sest olime liiga väikesed. Me saime siis aru et jah ikka pole võimalik. Aga Rihot ei ole ma enam hiljem kohanud.
#  Kas gaseeritud või gaseerimata vesi?
¤ Kindlasti gaseeritud.Mulle meeldivad mullid.
# Kas Sul oli peavanema töö juures raskusi ?
¤ Oli ikka.16 aastat on pikk aeg ning selle aja jooksul 2 korda oli mul motivatsioon kadunud ning läksin isegi peastaaapi sooviga amet maha panna aga siis mind aidati leida uut suunda oma töös . Ma sain uuesti motivatsiooni ja sihi kuhu püüelda.
# Mis Su parima sõbra nimi on?
¤ Minu parima sõbra nimi on Külli. Saime tuttavaks kui olime 5 aastased ja läksime koos kooli kuid algul oli meid pandud erinevatesse klassidesse. Siis tõsteti meid ühte klassi ja olime pinginaabrid . See meile ei sobinud sest tülitsesime kogu aeg.
Hiljem käisime ikka samas klassis edasi ja olime parimad sõbrad  aga ei istunud samas pingis. Õppisime koos ka ülikoolis ja töötasime samas koolis.
Hoidke ikka oma sõpru, see on elus suurim väärtus!
# Kui vana Sa oled?
 ¤ Minu õde on 42 nii et saate sealt edasi arvutada. Aga vanus on ainult number nii et tegelikult ei ole inimese vanusel tähtsust.
# Kas tahaksid olla praegu peavanem?
¤ Hetkel enam ei taha.Kaalusin seda otsust kaua ja olen rahul elumuutusega ja uute võimalustega mis mulle on avanenud.
Aga  Kodutütred on ikka mul mõtetes ja südames.
 Suur suur tänu Angelikale kes oma positiivse meelega meidki  nakatas .
 Idanema sai  pandud mõte juhtide ja Kodutütarde vahelisest korvpalliturniirist.
Loodetavasti kohtume peagi .



Kommentaarid