Kõikjal lõbus laul ja naer meil kaasas. 3.03.18


Hei! Mina jälle siinpool. Mul on selline põnev lugu, et ma käin Harjumaa Keelpilliorkestris ja meil oli 3.märts Estonia Kontserdisaalis juubelikontsert koos HNPO-ga.

 1.märts-Saue gümnaasiumis proov. Kui sinna jõudsime siis oli õhtuni proovid. Õhtul oli meil viktoriin, kus küsiti orkestrite ja EV100 kohta. Peale seda pakuti torti ning siis kuulutati välja öörahu. Meie muidugi magama ei läinud, läksime hoopis saali viiulit harjutama. Varsti aeti meid sealt välja.  Magama saime umbes 03.30 öösel.

2.märts-Saue gümnaasiumis proov. Algas päev jälle hommikusöögi ja proovidega. Kui proovid lõppesid siis kutsusin ema järgi ja lãksin koju magama.

3.märts-Estonia kontserdisaal. Sõitsin hommikul Keilast Estoniasse, kus hakkasid proovid. Kõigepealt oma orkestriga ja siis sümfooniaorkestriga. Peale seda oli poolteist tundi aega, otsustasime sööma minna. Pärast seda hakkas kontset pihta. Orkestriga repertuaaris oli 3 lugu: "Taka taka polka", "Hinged hiilivad ligi" pûhendatud mu endisele õpetajale Hele Eiselile, "Kitarrikontsert 3. ja 2.osa" solist Harald Trass Tallinna Muusikakeskkoolist, "Concerto d-moll" solistid: Ingel Jalakas (õpib Hollandis proffessionaal viiuldajaks) ja Hans-Christian Aavik(õpib Prantsusmaal proffessionaal viiuldajaks)viiulil+klavesiin; ja sümfooniaorkestri lood: "Mõõkade tagumine", "Esimene valss" kirjutas Hans-Christian (19.aastane), "Tärkamine" mis kõlas ka 2017.aasta laulupeol.

Tänan kõiki kes täna meid kuulamas käisid. See oli mu esimene esinemine Estonia Kontserdisaalis. Oli tore kontsert!



Koostas:Gelli Melzar

Kommentaarid