Hakkame sättima! 23.02.18

Kodutütar Gelli päev.

Mina olen oma panuse EV100 andnud!
Minu tänane päev nägi välja selline...
6:30 käis äratus.
6:40-7:20 panin riidesse (lastekoori kleit ja pisidetailid) ja sõin kõhu täis, et oleks hea tunne päeva alustada.
7:40 hakkasin kooli jalutama.
8:05 jõudsin kooli
8:15 alustasime proovidega.
8:15-10:00 kestsid proovid : katsetasime akustikat, lavaliikumist, laulsime jne mis vaja oli
9:15 oli meil natuke vaba aega koolis ringi liikuda ja puhata.
10:15 hakkas 4.-6.klasside aktus kus laulsime 3 laulu. S elle aktuse juures oli  eriline see, et laulu "Ta lendab mesipuu poole", mida me esitasime koos Noortekooriga, hakkasid lapsed telefoni taskulampidega lehvitama (mul endal tekkis päris  laulupeo tunne).
11:20 hakkas 7.-8.klasside aktus kus laulsime samuti 3 laulu .
12:25 hakkas jällegi viimane ehk 9.-12.klasside aktus, kus laulsime jälle need 3 laulu. Kui olime ära laulnud, võttis sõna Keila Kooli direktor Mait Tõitoja ja soovis meile head vaheaega.
13:10 saime lõpuks koju.
13:30 jõudsin ma koju ja ma tegin omal asjad korda, sõin, puhkasin ja niisama olin
15:00 hakkasin liikuma Keila Kultuurikeskuse poole
15:30 hakkasid seal proovid, proovisime jälle akustikat ja lavaliikumist (kavas oli sama mis koolis)
17:00 kontsert hakkas. kutsus meie koorijuht Kadi Härma meid meie ruumist üles et me laulaks ka Eesti hümni. Läksime siis üles seinte äärde ja meid oli oi kui palju (55).
18.30 lõppes kontsert. Kadi jagas meile kommi ja tänas, et esinesime.
18:35 liikusin  Keila Babtisti kirikusse, kus toimus Fusioni Noortekas. Laulsime Eestimaiseid laule. 

Päevaga jõudsin ma lõpule 22:00.
Kokku esinesin siis täna 12 korda.
Selline päev oli väga väsitav, aga sai palju esinetud ja oli väga väga lõbus!
Ilusat Eesti Vabariigi aastapäeva kõigile!

foto: Valdur Vacht


Koostaja:
Geli Melzar

Kommentaarid