Suvekool 21.08 - 23.08.2017

Suvekool 2017
Sellel aastal toimus teist korda suvekool, kus said kokku vanemad noored kotkad ja kodutütred üle Eesti, et jagada mõtteid oma organisatsiooni kohta.
Asukohaks valiti Kääriku spordikeskus, kus olid ideaalsed tingimused sellise laagri läbiviimiseks; majutus, ujumiskoht, spordiväljakud ja muud tegevused olid kõik läheduses ning neid kasutati ka ära. Kõik kolm päeva olid algusest lõpuni edukalt sisustatud. Esimesel päeval tutvusime ja arutasime KT ja NK plussidest ja miinustest, õhtul mängisime erinevaid mänge ja vaatasime filmi.
Teine päev algas rivistuse ja gruppidesse jaotumisega, ning siis läksime oma gruppidega arutama erinevatel teemadel. Mõned teemad olid näiteks vormiriietus, distsipliin ja milline peaks olema noortejuht. Seejärel sõime ja meid jaotati uuesti gruppidesse. Mina olin kolmandas grupis ning meie käisime metsamatkal koos giidiga, kes rääkis meile erinevatest loodusnähtustest ja taimedest.
Rännakult naasedes saime minna sauna ja ujuma, ning siis sõime õhtusööki ja laulsime lõkke ääres erinevaid tuntuid ja vähem tuntuid laule. Seejärel saime väikse näksi ja toimus öömäng.
Viimane päev algas hommikusöögi ja võrkpalliturniiriga, kus laagriliste arvestuses parimad olid Harju ja Tallinna maleva noored. Pärast turniiri mängisime virtuaalselt viktoriini ja peagi oligi kohal lõpurivistus ja kojuminek. Harju ja Tallinna noortele avanes võimalus külastada pillimuuseumi Rõngus, ning selle võimaldas meile Anti Mehine, kellele saadan siitpoolt suured tänud! Oli väga huvitav!