Muuseumiöö 20.05.

Samal ajal, kui Hendrik askeldas 3.punktis enda rajaga, viisin mina läbi 2.punkti. Minu ülesandeks oli läbi viia vana tuttavat konksumängu.
Konksumäng kujutas endas järgnevat: nelja nööri otstesse oli ühendatud üks konks. Maha oli joonistatud ring ja ringi keskel olid klotsid, mille otsas olid samuti konksud. Mängu sai mängida korraga 4 mängijat. Mängu point on saada kolme minuti jooksul tiimitööna ringist välja võimalikult palju klotse.
Mängu läbiviimine oli huvitav ja oli põnev näha kuidas toimib tiimitöö perekonnas või sõprusringkonnas.
Alustasin samuti mängu läbiviimisega kell 6 ja enne poolt 11 ei saanud vaba aega. Ma ei kurda, sest naudin tõesti seda mida Kodutütrena teen ja kui mul oleks valida Kaitseliidu või mõne muu huviringi vahel, siis ma olen enam kui kindel, et ma valiksin siiski kodutütreks olemise. Kõik valutavad kondid ja lihased ning kõik unetud ööd on olnud seda väärt!

Kodutütar Käti

Kommentaarid