Muuseumiöö 20.05.

Eelmisel laupäeval, 20. mail toimus kindral Laidoneri Sõjamuuseumis muuseumiöö, kus meie enda Keila noored said osa võtta.
Kohapeal toimus muuseumi külastajatele militaarmäng, kus pidi läbima erinevad punktid. Mina pidin juhendama 3. punkti, minuga ühines hiljem Keila noorkotkas Oskar ja 2.punktis oli Keila kodutütar Käti.
3. punkt koosnes seiklusrada meenutavast mängust, kus pidi ühte nööri mööda ringi liikuma ja takistustest üle manööverdama. Enne rajale laskmist pidin rada läbiva inimese ümber sidume ühe nööri, mille otsas oli karabiiner, mis tuli kinnitada raja moodustava köie külge. Seejärel tuli mööda nööri liikuda lõpp-punkti niimoodi, et karabiinerit lahti ei tee. Peale raja läbimist andsin ma võistlejale kleepsu ning korjasin tema "julgestus"nööri kokku. Paaril inimesel, eriti kõige väiksematel rajaläbijatel, oli paar kohta liiga raske, mis tõttu pidin nad korraks lahti ühendama köie küljest.
Punkti juhtimist alustasin kella kuue paiku ning kuni kella kümneni ei olnud mul üldse vaba aega, rahvast oli tõesti palju, aga see tegigi ürituse nauditavaks ja meeldivaks. Vahepeal tekkisid raja algusesse pikad järjekorrad, seepärast pidime tegema Arvisega koostööd: mina lasin inimesed rajale, tema ühendes nad lahti ja andis neile kleepsud.
Sõjamuuseumis oli ka tore pood, kus sai endale igasugust laigulist kraami ja suveniire osta. Ostsin omale laigulise torusalli ja Eesti lipu käsitöö suveniiri. Ürituse lõpus jagati meile Sõjamuuesumi särke ja peale seda, toimetati meid turvaliselt koju.
Kokkuvõtteks ütleksin, et ürituse punkti juhtimine oli väga tore kogemus, mida ma poleks saanud, kui ma ei oleks liitunud Noorte Kotkastega. Üritus oli väga lahe ja oleksin ka nõus sama asja uuesti tegema.

Keila uus noorkotkas Hendrik Luik

Kommentaarid