Luureretk 2017

Nagu igal aastal, toimus ka nüüd Harjumaa kodutütarde ja noorte kotkaste luureretk. Sel aastal toimus see Simisalus. Kahjuks ei õnnestunud seekord Keila rühmal panna kokku enda võistkonda aga sellegipoolest sain ma osaleda luureretkel vabatahtlikuna, et viia läbi kontrollpunkti.
Esimesed noored jõudsid Simisalu loodusmaja juurde 18.00 ja juba siis oli korraldajatel palju tegemist. Panime püsti mandaadi ja hakkasime võistkondi kirja panema. Samuti panid sinise raja noored (nooremad KT ja NK) püsti enda rühmatelke, mida mina ja Nissi rühma kodtütar Kairid lahkelt aitasime.
Sel aastal pandi võistkondade rajale mineku järjekord paika nende tulemustega Escape Room'is. Noored läksid võistkondadena järjest sisse. Nad pandi raudu käeraudadega. Selleks, et neist lahti saada tuli ära arvata seifi kood ja leida üles ukse võti, et siis lõpuks uksest välja saada. Ülesande läbimiseks oli neil aega maksimum 10min.
Pärast Escape Room'i oli otseloomulikult söök. Siin blogis ei ole tavaliselt söögist eriti räägitud. Seekord aga on mul tunne, et ma peaksin seda tegema. Toit oli VAPUSTAV! Naiskodukaitses on imelised kokad. Ma ei ole kunagi saanud nii head suppi mida ma seal sain. Ja mina, kes ma ei ole suur pudru sööja nautisin hommikust putru väga. Tõeliselt maitsev oli. Aitäh!
Vanemad KT ja NK läksid rajale sama päeva öösel ja enne seda vajasid nad veidi puhkust. Enne kui ma arugi sain oli minu magamistuba täitunud mitmete noortega, kes seal end enne pikka retke välja puhkasid.
Lõpuks jõudis kätte aeg kus saadeti esimene võistkond rajale. Nagu alati stardib esimene punase raja võistkond (vanemad KT ja NK) täpselt südaööl. Viimasel hetkel suunas Aivar Aas mind koos Margit Ameriga noori rajale saatma ja nende varustust kontrollima. Andsime neile kätte raja kaardi ja elutalongid. Viimane võistkond sai rajale saadetud kell 02.40.


Hommik oli seekord väga kiire. Minu ülesanne oli koos Kairidiga minna nooremate rajale teist punkti läbi viima. Käisime söömas, panime asjad kokku ja siis viidigi meid meie punkti asukohta. Teises punktis oli noortel ülesanne kokku viia õige erialamärk ja selle nimetus. Ülesanne läks võistkondadel üsna hästi, ei olnud rühmasid kes ei teadnud mitte midagi.
Kui kõik nooremate rühmad olid meie punktist läbi käinud kõndisime me Kairidiga tagasi majutusalale ja otsustasime veidi magada. Laupäevane päev oli üsna rahulik ja midagi eriti ei toimunud. Õhtuks jõudsid tagasi kõik nooremad võistkonnad.

Pühapäeva hommik oli kõigi jaoks väga ärev. Juba kell 9 jõudsid tagasi majutusplatsile esimesed punase raja võistkonnad. Punase raja käisid läbi 20nest võistkonnast 7. Arvestades ilma, on see väga hea tulemus. Mina ja Kairid vastutasime selle eest, et kõik rajalt tulnud noored saaksid käia ära saunas ja kuivad riided selga. Lõpuks oli kell sealmaal, et hakati noori autasustama ja sellele järgnes kojusõit.
Loodame, et järgmisel aastal saab ka Keila rühm kokku panna oma võistkonnad!





Kommentaarid