Keila Päev 28.05

Keila Malevkond oli oma telgi püsti pannud Keila päeval, mis toimus laupäeval, 28.ndal mail. Kokku oli tulnud naiskodukaitse, kaitseliitlased, kodutütred, noored kotkad ja veel paljud toredaid vabatahtlikke. Keila Malevkond pakkus rahvale palju huvitavat. Sai tutvuda relvadega, sai ise ka relva lasta, õnneloos, meisterdati liivakaarte ja muidugi pakkusid kodutütred ka maitsvaid pannkooke.
Katel pandi sooja juba hommikul vara
 Alustasime pannkookidega hommikul vara, sest katel oli vaja soojaks kütta, tainas valmis teha ja noored ilmusid varakult kohale, et selle kõigega algust teha. Panime püsti oma malevkonna telgi ja lasketiiru. Meie telk oli seekord pandud üsna nurga taha ja mina arvasin, et rahvas ei satu eriti meie telgi juurde. Ma eksisin, rahvast tuli ja läks nii kiiresti, et vahepeal ei saanud arugi mis toimub. Mina tegin katla ääres pannkooke ja tuleb tunnistada, et olin koguaeg töös, sest rahvast oli lihtsalt nii palju. Sain sellest suurepärase kogemuse. Kui algselt arvasin, et käin korraks meie telgist läbi ja siis lähen tegelen oma asjadega siis lõpuks avastasin, et olen terve päeva katla ääres pannkooke küpsetanud. Ja ma ei kahetse, tunnen ennast suurepäraselt, vaatamata sellele, et katel oli kuum ja päike kõrvetas. Mulle jäi imeline tunne kui nägin neid naerusuiseid lapsi ja vanemaid meie telgist lahkumas. Sain kindlasti sel päeval palju kogemusi ja jäin kõigega väga rahule.
 
Meie väike lasketiir
Keila malevkonna telgid
 
 

 

Kommentaarid

Postita kommentaar